მოსწავლეთა შეფასების
რუბრიკა
|
იყენებს მსჯელობა-დასაბუთების სხვადასხვა ხერხს.
|
წყვეტს პრაქტიკული
საქმიანობიდან წამოჭრილ პრობლემებს
|
აწესრიგებს და წარმოადგენს თვისობრივ და რაოდენობრივ
მონაცემებს
|
შეუძლია აგებული
ცო
დ ნის სხვაზე გადაცემა,
პრ
ე ზენტაცია
|
ცუდად
1-4 ქულა
|
|
|
|
|
საშუალო დ
5-6 ქულ ა
|
|
|
|
|
კარ გად
7-8 ქულა
|
|
|
|
|
ძალ იან
კარ გად
9-10 ქულა
|
|
|
|
|
პროექტის შეფასების
რუბრიკა
კრ იტ
ერ იუმი
|
კარ გი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
შენიშვნა
|
პრო ბლ ემა.
რამდენად აქტუალურია
|
|
|
|
|
მიზანი. რ
ამდ ენად კო ნკრ ეტ
ულ
ი დ ა მიღ წევად ია
|
|
|
|
|
განხო რციელ ების გზები.
რ
ამდ ენად უზრუნველ ყო ფ ს მიზნის მიღწევას, რამდ ენად რ აციონალ ურ ია, რამდ ენად რ
ეალ ურ
ია ვად ები და არ ის თ უ არ ა გად ანაწილებულ ი ფ უნქციები ჯგუფ ის წევრებს შორის
|
|
|
|
|
შედ ეგი. რამდ ენად რ ეალურია აღნიშნული შედ ეგის მიღ წევა დ ა
რ ამდ ენად შეესაბამება მიზანს
|
|
|
|
|
რ ესურ სები. რ
ამდ ენად ზუსტად არ ის განსაზღვრული, რა არის საჭირო
პროექტით გათვალისწინებული საქმიანო ბისათ ვის
|
|
|
|
|
დ იზაინი. რ ამდ ენად ლ ო
გიკურ ად
არ ის აგებულ ი პროექტი (თანმიმდ ევრობა), ლაკონური და მარტივი ენა
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий